Τα τρία πιο ενοχλητικά πράγματα όταν συμμετέχουμε σε Teams
- quickanalysisgr

- πριν από 5 ημέρες
- διαβάστηκε 2 λεπτά
Οι τηλεδιασκέψεις ή Teams όπως τα λέμε στην επιχειρηματική καθομιλουμένη είναι ένα καθημερινό πλέον φαινόμενο στην επιχειρηματική ζωή

Η λέξη Τeams προέρχεται από το γνωστό ομώνυμο πρόγραμμα της Microsoft το οποίο μαζί με την εφαρμογή Zoom κυριαρχούν στο segment των προγραμμάτων τηλεδιάσκεψης.
Λόγω της ευκολίας χρήσης των συγκεκριμένων λογισμικών, οι διοικήσεις των επιχειρήσεων τα χρησιμοποιούν κατά κόρον και γεμίζουν τα 8ωρα των στελεχών τους με ατελείωτες συναντήσεις και συζητήσεις.
Όταν ξεκίνησαν τα meetings στο Teams ήμουν πολύ ενθουσιασμένος καθώς βρίσκαμε λύσεις σε προβλήματα που σε διαφορετική περίπτωση θα έπρεπε να μιλάμε ώρες στα τηλέφωνα με τα αρμόδια τμήματα της επιχείρησης.
Οι τηλεδιασκέψεις όμως ανέδειξαν και κακές συνήθειες κάποιων συναδέλφων μας, οι οποίες μπορούν να χαλάσουν ανά πάσα στιγμή ένα meeting. Μπορεί να μην είναι τόσο σημαντικές, είναι όμως πολύ ενοχλητικές.
Πάμε να δούμε ποιες είναι τις τρεις ενοχλητικές συμπεριφορές των τηλεδιασκέψεων μέσω Teams.
Ο κόλακας (ή επί το λαϊκότερον ο «γλύφτης»)
Στις συναντήσεις στελεχών μέσω Teams συνήθως συμμετέχουν, ανώτερα στελέχη των επιχειρήσεων ως ομιλητές ή ως απλοί συμμετέχοντες.
Εκεί λοιπόν βρίσκουν την ευκαιρία οι «κόλακες» να αναδείξουν τον εαυτό τους. Δεν υπάρχει περίπτωση να συμμετέχουν σε Teams και να μην σηκώσουν το χεράκι για να εκφράσουν κάποια απορία. Θέλουν να στρέψουν τα βλέμματα πάνω τους προκειμένου να δείξουν ότι παρακολουθούν προσεκτικά και ότι ενδιαφέρονται πολύ για το θέμα της συζήτησης.
Σε κάθε Teams που συμμετείχα, πάντα γνώριζα από πριν ποιος θα κάνει ερώτηση! Αυτό είναι πολύ ενοχλητικό τόσο για λόγους ηθικής όσο και για πρακτικούς λόγους εξοικονόμησης χρόνου.
Ο άσχετος με την τεχνολογία που δεν κλείνει το μικρόφωνο
Πόσες φορές δεν έχουμε ακούσει ομιλητές σε Teams να κάνουν παρατηρήσεις σε συμμετέχοντες να κλείσουν τα μικρόφωνα τους; Πόσες φορές δεν έχει ακουστεί κάτι άκομψο live στην διάρκεια του meeting λόγω ανοικτού μικροφώνου;
Προσωπικά έχω στείλει e-mail και έχω πάρει τηλέφωνο σε δεκάδες συναδέλφους μου για να κλείσουν τα μικρόφωνα τους. Και όμως…κάθε φορά όλο και κάποιος θα το αφήσει ανοικτό διακόπτοντας την ροή της τηλεδιάσκεψης…και αυτό είναι το καλό σενάριο…στο κακό σενάριο μπορεί να ακουστούν πράγματα και χαρακτηρισμοί που θα προκαλέσουν αμηχανία στην ομάδα.
Ευτυχώς πλέον η εφαρμογή του Teams επιτρέπει όχι μόνο στους διοργανωτές αλλά και στους συμμετέχοντες να κλείνουν τα μικρόφωνα σε όποιον τα ξεχνάει ανοικτά.
Οι εκατοντάδες καλημέρες και τα εκατοντάδες ευχαριστώ
Μπαίνουν τα στελέχη της επιχείρησης σε ένα Teams με εκατοντάδες συμμετέχοντες και περιμένουν την έναρξη της συνάντησης. Κατά την διάρκεια της αναμονής μπαίνει ένα διευθυντικό στέλεχος στην συνομιλία, ανοίγει το μικρόφωνο του και λέει «Καλημέρα»…και εκείνη την στιγμή ακούς στα ακουστικά εκατοντάδες καλημέρες και τρελαίνεσαι!!! Επί τόπου βγάζω τα ακουστικά μέχρι να ολοκληρωθεί ο παραλογισμός.
Ποιο το νόημα να πεις καλημέρα σε ένα διευθυντικό στέλεχος ταυτόχρονα με εκατοντάδες συναδέλφους σου; Θα προλάβει να σε δει ο Διευθυντής; Θα σε ξεχωρίσει και θα πει πόσο ευγενικό στέλεχος είσαι;
Και το ίδιο ενοχλητικό γεγονός συμβαίνει κατά την λήξη μια τηλεδιάσκεψης μέσω Teams. Μόλις κλείσει την ομιλία του ο διοργανωτής, ακούγονται στα ακουστικά μας εκατοντάδες ευχαριστώ από τους συμμετέχοντες.
Αν εξαιρέσουμε λοιπόν τα τρία ενοχλητικά πράγματα που αναφέραμε στο άρθρο, κατά τα άλλα θα πρέπει να δώσουμε τα εύσημα στις πλατφόρμες τηλεδιάσκεψης για την υψηλή προστιθέμενη αξία που προσφέρουν στην καθημερινή μας δουλειά και συνολικά στις επιχειρήσεις ή τους οργανισμούς που εργαζόμαστε.












Σχόλια